F.A.q.

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – w razie niejasności zapraszamy do kontaktu.

TAK.

Jak przy każdej zmianie (w układ dolotowy czy też wydechowy) dochodzi do zaburzenia składu mieszanki czyli do zmiany AFR (Air Fuel Ratio). W zależności od modelu zaburzenia te są większe lub mniejsze , ale zawsze są i z reguły mają negatywny wpływ na moment/moc i żywotność silnika.

Niedowiarków zapraszamy na pomiary AFR na hamowni – liczby nie kłamią, a fizyka jeńców nie bierze.

Mapy  (w zależności od marki i modelu) zmieniają parametry działania motocykla w bardzo duzym stopniu. Dla przykładu zestawienie wykresów tego samego motocykla (Suzuki GSX-1300R Hayabusa K9) na mapach A, B i C. Wybór odpowiedniego trybu zmienia charakterystykę poprzez korzystanie z innych map paliwa, zapłonu i drugich przepustnic (STP).

  1. Sprzęt musi być zatankowany min 10l paliwa (tego, na którym jest zazwyczaj jeżdżony) – w przypadku braku wystarczajacej ilości paliwa do ukończenia strojenia, doliczona zostanie opłata 100 zł za dotankowanie
  2. Sprzęt musi odpalać i ogółem prawidłowo chodzić (o ile podczas umawiania na strojenie nie było to zgłoszone)
  3. Sprzęt nie może mieć żadnych błędów (o ile podczas umawiania na strojenie nie było to zgłoszone)
  4. Jeżeli sprzęt nie posiada gniazda na sondę lambda w wymiarze M18x1,5 i nie jest możliwe strojenie na adapterze wkładanym w wydech, doliczona zostanie opłata 200-300 zł za wspawanie odpowiedniego gniazda
  5. Z racji braku możliwości spawania kolektorów tytanowych na miejscu, opłata za ew. wspawanie gniazda może ulec zmianie, a termin wydania motocykla wydłużyć się
  6. Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania usługi, jeśli motocykl przekracza normę głośności 110db
  7. W przypadku wyboru opcji „popsów na przycisk” nie montujemy dodatkowych przycisków – opcja ta oznacza, że popsy są możliwe do aktywacji/dezaktywacji i wyjaśniamy każdorazowo jak można je przełączać. Jeśli wymagany jest dodatkowy przycisk, wyjaśniamy jak go ewentualnie podłączyć we własnym zakresie. 
  8. Upewnij się, że motocykl jest dobrze „poskręcany”. Hamownia generuje dużą ilość wibracji, które mogą spowodować odkręcanie się luźno wkręconych i niezabepieczonych nakrętek i śrub – za wszelkie „zgubione” lub „rozkręcone” elementy i podzespoły nie ponosimy odpowiedzialności

Umawiając się na strojenie w naszej firmie akceptujesz poniższe warunki możliwych opłat dodatkowych:

1. Odwołanie umówionej wizyty na mniej niż 72h przed jej rozpoczęciem – 200 PLN

2. Przełożenie umówionej wizyty na mniej niż 72h przed jej rozpoczęciem – 100 PLN

3. Brak pojawienia się w wyznaczonym terminie – 300 zł

 

Oferujemy tuning motocykli, strojenie motocykli oraz odblokowanie motocykla.

Masz pytania?

Napisz do nas już teraz!