Ducati Scrambler 800 z 2022 roku – Włoski styl, klasyczne wibracje i nowoczesna dusza!
Ducati Scrambler 800 to motocykl, który łączy retro wygląd z nowoczesną technologią i charakterystycznym włoskim temperamentem. Model z 2022 roku zachował swój minimalistyczny design i lekką konstrukcję, a chłodzony powietrzem silnik L-twin nadal dostarcza charakterystycznych doznań dźwiękowych i jazdy. Niestety, jak to bywa w nowszych konstrukcjach zgodnych z normą Euro5, pojawiły się ograniczenia – zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów. Reakcja na gaz była zbyt nerwowa, moment obrotowy nierównomierny, a jednostka potrafiła szarpać przy jednostajnej jeździe.
Wzięliśmy ten sprzęt pod lupę i zaczęliśmy od wyłączenia korekcji sondy lambda, co dało nam pełną kontrolę nad mapami paliwa. Następnie precyzyjnie dostroiliśmy zapłon oraz dawki paliwa w całym zakresie obrotów i otwarcia przepustnicy. Poprawiliśmy również reakcję na gaz, niwelując nerwowość przy niskich obrotach, a także wygładziliśmy przebieg momentu obrotowego. Silnik zaczął pracować spokojniej, a jednocześnie zyskał więcej wigoru i przewidywalności.
Efekty? Ducati Scrambler 800 po naszej ingerencji odzyskał pełną kulturę pracy i elastyczność! Nie szarpie, nie krztusi się, a dodanie gazu skutkuje natychmiastową reakcją i równym, mocnym przyspieszeniem. Dzięki poprawionym mapom, jazda po mieście stała się płynniejsza, a poza nim – bardziej ekscytująca. Silnik lepiej oddycha, brzmi rasowo i zdecydowanie chętniej wkręca się na obroty.
Moc na kole: z 57.01 KM → 64.79 KM
Moment na kole: z 55.64 Nm → 62.92 Nm
Moc na wale: 72.64 KM
Moment na wale: 66.54 Nm
Teraz Ducati Scrambler 800 to nie tylko styl i dźwięk, ale też konkretna frajda z jazdy! Jeśli Twój Scrambler też potrzebuje dopieszczenia i odblokowania swojego potencjału – zapraszamy do nas. Wydobędziemy z niego to, co najlepsze! 🛵🔥