Kategorie
ER6 ER6-N Kawasaki realizacje

Kawasaki ER6-N z 2012 roku

Kawasaki ER6-N 2012 – Klasyczny Naked z Nową Dynamiką

Kawasaki ER6-N z 2012 roku to jedna z najbardziej rozpoznawalnych maszyn w klasie średniej. Ten motocykl, napędzany niezawodnym dwucylindrowym silnikiem o pojemności 649 cm³, słynie z doskonałej równowagi między mocą a prostotą użytkowania. Jego lekka konstrukcja oraz łatwość prowadzenia sprawiają, że jest to idealny wybór zarówno dla początkujących, jak i bardziej doświadczonych motocyklistów. Jednak, jak w wielu starszych modelach, ustawienia fabryczne mogą ograniczać jego możliwości, szczególnie pod kątem reakcji na gaz i płynności pracy silnika.

Podczas tuningu skupiliśmy się na poprawie podstawowych parametrów, które znacząco wpływają na przyjemność z jazdy. Ulepszyliśmy mapy paliwowe, aby dostarczanie mocy było bardziej równomierne, niezależnie od obrotów silnika. Co więcej, zoptymalizowaliśmy ustawienia zapłonu, co poprawiło dynamikę przyspieszenia oraz pozwoliło na pełniejsze wykorzystanie momentu obrotowego. Dodatkowo przeprowadziliśmy analizę reakcji przepustnicy, by zredukować opóźnienia i sprawić, że motocykl reaguje szybciej i bardziej płynnie na ruchy manetki. Te modyfikacje nie tylko zwiększyły moc, ale także poprawiły kulturę pracy silnika.

Efekty strojenia przeszły nasze oczekiwania. Kawasaki ER6-N teraz zachwyca swoją elastycznością oraz wyraźnie bardziej dynamiczną jazdą. Przyspieszenie stało się bardziej intensywne, a reakcja na gaz szybka i przewidywalna. Poprawiona charakterystyka pracy silnika sprawia, że motocykl jest równie przyjemny w prowadzeniu na miejskich ulicach, jak i podczas dłuższych podróży. To połączenie komfortu, mocy i precyzji, które wynosi ER6-N na zupełnie nowy poziom.

Moc na kole: z 64..11 KM → 67.19 KM
Moment na kole: z 59.16 Nm → 62.15 Nm
Moc na wale: 73.25 KM
Moment na wale: 64.24 Nm
Szukasz sposobu, aby Twoje Kawasaki ER6-N stało się bardziej dynamiczne i płynne? Zostaw to nam! Nasz tuning pozwoli Twojej maszynie pokazać wszystko, co ma do zaoferowania – jeszcze lepsze osiągi i więcej frajdy z jazdy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *