Suzuki DL 650, znane również jako V-Strom, to ikona wśród motocykli turystycznych średniej klasy. Model z 2014 roku wyróżnia się nie tylko niezawodnością, ale także charakterystycznym, uniwersalnym designem. To maszyna, która radzi sobie zarówno w miejskim ruchu, jak i na długich trasach, oferując wygodę i elastyczność. Wyposażony w dwucylindrowy silnik w układzie V o pojemności 645 ccm, DL 650 oferuje płynną i dynamiczną jazdę, a jednocześnie jest ekonomiczny i przystępny w utrzymaniu. To idealny wybór dla podróżników, którzy szukają solidnego towarzysza przygód.
Choć fabryczna specyfikacja jest przyzwoita, DL 650 z 2014 roku nie zawsze wykorzystuje swój pełny potencjał. Szarpania przy niskich obrotach i ograniczona dynamika w dolnym zakresie to bolączki, które przeszkadzają w płynnej i komfortowej jeździe. Właśnie dlatego ten motocykl trafił na naszą hamownię – aby nadać mu nowe życie i zoptymalizować osiągi na każdej trasie.
Zaczęliśmy od dokładnej analizy fabrycznych map paliwa i zapłonu. Następnie wyrównaliśmy charakterystykę AFR, co wyeliminowało szarpania i poprawiło elastyczność w niskim i średnim zakresie obrotów. Usunęliśmy również ograniczenia na dolnych biegach i zoptymalizowaliśmy pracę sondy lambda. Po tych modyfikacjach motocykl zyskał lepsze przyspieszenie oraz płynność w każdej sytuacji.
Moc na kole: z 64.24 KM → 64.40 KM
Moment na kole: z 60.23 Nm → 61.27 Nm
(Poprawa gotowej już wgranej mapy)
Moc na wale: 72.75 KM
Moment na wale: 65.01 Nm
Suzuki DL 650 (L4) z 2014 roku to teraz wszechstronny turysta, który łączy niezawodność z dynamicznymi osiągami. Jeśli chcesz, aby Twój motocykl stał się jeszcze lepszy na długich trasach i w miejskim zgiełku, odwiedź nas. Twoja maszyna zasługuje na to, by być w najlepszej formie! 🌍🏍️